lördag 17 oktober 2009

Jättejätteroligt


Jotack. Det knallar och småspringer. Jag småspringer. Jobbat på kontoret. Spanade i en hund vi mötte på lunchpromenaden. Precis i samma ögonblick som jag tänkte göra mig redo för att kasta mig över det lilla stycket så fick jag plötsligt en sjujävla utskällning själv. Av matte! Jag blev förvirrad. Men jag fann det bäst att stanna vid mattes sida när vi gick förbi. Hon verkade mena allvar ju! Åkte till ett stall häromdagen. Det var jättejättejätteroligt! Vi hämtade hästar i hagen och det var flickor där som var snälla och Madde som jag känner och det var jättejätteroligt! Och sen fick jag sitta på en egen stol i ridhuset och det var jättejättekallt och matte la en filt om mig och den var jättejättedammig men varm och jag tittade när dom sprang runt runt och ibland gick det fort och jag tittade jättejättenoga och jag var duktig och jag blev jättejättetrött och sen sov jag hela kvällen.

Inga kommentarer: