torsdag 3 november 2011

Sökresultat

Husse och jag har haft tid för vår relation. Jag har inte varit på jobbet så mycket utan hemma med husse. Under ett drygt år faktiskt. Husse har sökt. Jobb. Det har blivit många långa promenader med husse. Nu blir det väl mer tid på kontoret framöver. För oss båda. Sökresultat. Fast husse använder inte nosen tror jag.

Matte fortsätter söka burk. Geocaching. Det är bitvis ganska roligt. Fast inte jämt. Men förra veckan hittade jag en alldeles själv! Matte hade stannat under gran och kom på efterkälken. Anne och Eragon stod och glodde på en annan gran. Jag stod vid gömman och funderade på hur jag skulle få deras uppmärksamhet. Sedan visade jag gömman. Matte blev glad. Och imponerad. Man kan bli diplomerad geodog säger hon. Jag vet inte vad det är. Så länge man kan äta det så är det bra.

Inga kommentarer: