onsdag 1 oktober 2008

Lite dämpad

Jag ska sova över hos Ådi. Eller om jag får sova i Maddes säng... Men jag måste kissa på natten... Jag är förresten hungrig till frukost numera. Och törstig hela tiden. Och måste kissa hela tiden. Jag känner inte igen mig själv. "Meduciinen" sa veterinären. "Det är därför du blir törstig." Jaha ja. Jag känner mig lite "mattig" också. Hon envisas med örondroppar som är jätteläskigt och kloklippning som går an (BARA INTE FRAMTASSARNA!) eller om jag hatar det... jag vill iallafall vara nära nära. Hon kan droppa och klippa, bara jag får vara i hennes famn. Eller iallafall brevid. Näe jag har inte haft nån riktig lust på nåt de sista dagarna.
Men igår fick jag spåra lite! Då kände jag liiivet i mig igen faktiskt! Jag undrar om matte såg att jag var lite nere?

Inga kommentarer: