fredag 3 oktober 2008

Skulle vilja va lite crazy

Min Leonbergervän Bolli som var så liiiiiten i juni har nu vuxit om både mig och labben Ådi. Bolli är en ambitiös medarbetare på kontoret. Han går igenom pärmarna i bokhyllan och plockar ner gamla kom-ihåg-lappar från väggarna. Lite väl ambitiös tycker nog jag som numera kommit in ganska bra i kontorslunken. Samantha ligger under hurtsen men vi kommer överens. Jag tjatar inte så ofta på henne längre.
Rapport från kursen: fortsatta framgångar i "inkallning under lek". Jag fick springa fritt med Axa idag. Det var skitkul men hon visste inte att man inte ska springa bort från fotbollsplanen. Så när hon sprang ut från planen så stannade jag, fast matte inte hade ropat, och väntade tills Axa kom tillbaka. Då önskade jag att jag också vågade va lite crazy och så där busig... Dock blev det jumboplacering och tröstpris i grenen "inte springa fram/dra i kopplet mot andra hundar" eller änder, eller barn eller väskor på hjul för den delen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men det är väl bra att mi lilla son är ambitiös xD
/Johanna