tisdag 12 januari 2010

som man bäddar får man ligga

Professor Kalkyl här igen. Jag har fortsatt mina empiriska studier. Det är fortfarande lite oklart. Men nåt som var helt klart var att matte blev arg när jag utövade mina experiment med utfall mot hundar som bäst. Hon brukar inte bli arg. Bestämd ja. Men inte arg. Hm.. hon verkar angelägen i frågan... Det får man väga in.
För övrigt har jag känt mig lite hängig och nere sen en tid. Det är så himla kallt... och det är ett par månader efter löp... Jag trivs väldigt bra i min sovbalja. Där har jag massor med filtar och täcken och kuddar och mattes gamla jacka och det är myyyyysigt. Det verkar helt onödigt att gå upp på morgonen faktiskt. Men matte gillar inte när jag ligger och tycker synd o mig själv. Så jag försöker ligga utan att tycka synd om mig.

Inga kommentarer: