söndag 15 augusti 2010

Jag älskar bilen. Och matte.







Jag vet inte att jag kan simma. Jag fick ha flytväst. Då kunde jag simma. Lite. Jädra otäckt det där, när man inte bottnar. Matte är envis. Lite mer envis än jag tyvärr. Så nu har jag simmat. Lite. I flytväst. Det var inte så farligt visade det sig. Det var ju ganska ballt. Jag kan tänka mig att göra det igen.

Det har varit väldigt varmt. Jag har tagit det väääldigt lugnt. Ibland hittar jag kantareller. Matte vill att jag ska sitta vid kantarellen. Det gör jag. Hon blir mycket glad. Jag älskar bilen. Där vill jag bo. Jag älskar matte också. Jag ska nog gå till doktorn snart. Jag låter förfäääärligt när jag blir andfådd säger matte. Det är faktiskt lite jobbigt.
Jag har letat mera burkar med matte. Det var roligt att klättra i ravinen. Det var inte lika roligt att gå på bio. Det var bio. Två gånger. Ute. Jag låg vid mattes fötter. Jag gillar bättre när matte ser på film hemma. Då får jag ligga i soffan. Ibland.

Inga kommentarer: