måndag 15 september 2008

Den var tråkig


Matte och jag måste äta meduciiin. Jag fick lite kli på tassarna. Och rumpan kanske. Och kanske lite på nosen... Matte fick ont i magen. Jag fick hälsa på veterinären. Matte går till doktorn. Sen går vi till skogen. Jag har lärt mig städa. Sa jag det? Men jag kan städa olika saker nu. Stöka till kunde jag sen förut. Jag fyllde 1 år härom dagen. Jag fick inte ha nåt kalas. Matte har ont i magen. Jag går på på kurs varje vecka. Det är roligt att vara brevid de andra hundarna. Jag blir alldeles utmattad av att inte få hoppa iväg till dom. Ibland går det bara inte... Men ibland kan jag jättebra. Matte tar t o m av kopplet ibland. Jag kan det. Fast hon släpper mig inte med blicken en sekund. Men jag kan. Gå fint. Om jag vill. Jag hittade en orm. Den var tråkig. Matte sa att den var tråkig för den var död. Min fotboll är död snart.Det är tråkigt att klippa klorna. Förut ville jag nästan det men nu har jag ångrat mig igen. Nu måste jag ta min meduciiin. Då får jag pastej:)

Inga kommentarer: