fredag 19 september 2008

Hormonstorm och kraftuttryck

Tjoho! Varit på kursen idag. Jag fick leka tio sekunder med Zack. Underbart är kort. Sen skulle vi hundar trängas i ett rum med alla mattar (var är hussarna?) . Det var både spännande och som vanligt på en gång. Jag vet hur man ligger under ett bord. Jag har ju mitt jobb på kontoret. Så jag la mig ner efter ett tag. Sen blev det tråkigt. Det tyckte några kurskamrater närmast mig också. Vi försökte liva upp stämningen genom att morra åt varann och skrämmas lite. När vi kom hem sa matte att jag skulle träna på att cykla. Jag kan inte cykla! Matte cyklade runt kvarteret några gånger. Jag sprang brevid och tyckte hon var duktig. Jag var visst också duktig. Det var tur att matte fick nåt att tänka på så hon glömmer att jag är lite dryg och aldrig slutar dra i kopplet på promenader.
För övrigt känner jag mig lite kluven. Hormonstormar river och sliter i min kropp - jag tror jag har en släng av präktighet. Iallafall skenbart? Tror jag. Jo så sa matte, "skenpräktig" är jag sa hon när hon tvättade mina nerkissade filtar. Ja, jag känner mig lättrörd och lite svullen i tuttarna. Och filtarna i korgen LIGGER F-N ALDRIG RÄTT!!! Skönt att få det sagt.

Inga kommentarer: