tisdag 11 november 2008

Det finns dom som VILL ha meduciin

Matte tog med mig till skogen idag. Det var nästan som vanligt igen. Fast vi gick inte så länge. Hon hittade fläskfilé under en gran. Jädrar vilken näsa hon måste ha! Jag blev avundsjuk men fick smaka. Jag brukar ha matte under uppsikt hela tiden. Ibland försvinner hon. Ibland hittar hon fläskfilé. Sen fick jag sitta i bilen. RADNEDYRSD HJUSKUS eller nåt stod det på huset matte gick in i. Hon kom tillbaka och var glad. En veterinär hade sagt att hon var fisk nu. Hur man nu kan vara glad för det. Matte sa att om man e fisk behöver man inte äta cellgiftsmeduciin. Men jag vill ha meducin. Då får man ost och leverpastej till.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Heidi!
Long time no see - men jag följer ju din blogg skaru veta. Jämt. ;-)

Jag tänkte på fläskfilén och har ett litet tips! Du kanske ska sätta på matte selen och linan som du brukar ha? Då kanske hon leder dig till fläskfilén nästa gång. På så sätt kanske det blir mer kvar till dig tänkte jag.

Hälsa matte och vifta lite extra på svansen för att hon är fisk. =)
- men berätta inte att det var jag som gav dig fläskfilétipset...

Anonym sa...

jag gillar den här bloggen....
i dag i synnerhet

Mr. J sa...

Heidi, hälsa matte att jag blev jätteglad när jag läste att vetrinären sagt att hon nu är fisk! Fisk är bra! =)

Jag hoppas att vi ses snart, jag saknar dig och matte och det är tråkigt här på mitt kontor, inga hundar eller någonting som är kul! =(