lördag 23 maj 2009

Ett varv kan räcka

Jag kan spela kubb. Eller iallafall låta bli att springa efter pinnarna. Jag kan uppföra mig på kalas. Jag kan leka fint med barnen. Idag fick jag gå lös på hela promenaden i vårt villakvarter. Jag såg inga andra hundar som kunde distrahera mig och matte. Jo en liten i en trädgård. Den ville gå till mig. Jag gick inte till hunden. Matte och jag gick till lekparken. Jag tycker om att gå dit. Där får jag hoppa, klättra, leta, och åka karusell. Jag kan åka karusell. Matte står brevid och snurrar mig. Ett varv kan räcka tycker jag. Lillhusse (som inte är så liten utan ungefär 1.90) hade sin basketflock på besök igår. JAg blev liiiite misstänksam när 5 st tvåbeningar i lillhusses storlek flyttade in. Dom skulle tydligen stanna! Ät, sova, duscha, bada bastu och sitta i MIN soffhörna!

Inga kommentarer: