tisdag 26 maj 2009

MVG-barn

Idag var det examen i Allmänlydnad. Jag fick ingen rolig mössa som Freya har. Vi var en duktig klass sa instruktörsfröken. Jag hade inget äpple eller blombukett att ge till fröken. Matte säger att fröken var väääldigt snäll med betygen. Alla i klassen fick en tuggis av fröken. Jag såg den. Matte verkade glömma att den var till mig. Den ligger i hennes ficka. Suck. Här är mina betyg.

1.Kvarsittande med störning 1-2 minuter "Mycket Väl Genomfört"
2.Möte med hundar på naturstig "Mycket Väl Genomfört"
3. Sitta tyst i bil med störning ca 5 m utanför "Mycket Väl Genomfört"
4. Gå fint vid sidan eller bakom "Mycket Väl Genomfört"
5. Hantering/Visitation "Väl genomfört"
6. Inkallande utan störning "Mycket Väl Genomfört"
7. Inkallande med störning "Mycket Väl Genomfört"
8. Stoppkommando "Mycket Väl Genomfört"
9. Passivitetskontroll "Väl Genomfört"
10.Nosaktivering "Mycket Väl Genomfört"
11.Valfritt moment "Mycket Väl genomfört"

Här är vårt "valfria moment" fast jag kunde sitta på matte oxå.
Nu måste jag sova för jag blev så trött.

Inga kommentarer: