söndag 1 juni 2008

Bara lite. Kanske. En liten stund.

Ska det va så här?! Varmt hela tiden? Mina hussar försökte ta kål på mig idag. Hur kan man komma på att släpa mig sig hunden på promenad till centrum när solen står som högst!?! Jag kände mig lite tärd och gripen. Men bara lite.
Dom har bytt soffa här. Jag saknar den gamla. Alla fick plats i den. Jag med. Det är inte gosigt om en i flocken måste ligga på golvet! Och det är inte matte kan jag meddela.
Igår när vi var ute försvann marken under mig. Ena stunden - mark under tassarna. Nästa stund - ingen mark under tassarna. Ett hemligt dike. Jag stukade mig lite. Bara lite.
Matte planererar minicirkus eller nåt. Försöker lära mig diverse trix. Alltså... det är kul en stund. En liten stund. Kanske. Jag vill hellre gå till skogen.

Inga kommentarer: