onsdag 18 juni 2008

Uppdaterat


Fick inte springa efter husse idag heller. Matte och jag tog en annan sågspånsstig i skogen, mötte inte så många flåsare idag. Jag börjar fatta hur man ska göra tror jag. Det är ju inte toppenkul precis. Man måste ju behärska sig. Men det känns som matte tycker det är viktigt. Så då känner jag mig lite viktig också.
Igår tog matte min middag. Och gick ut! jag fick leta i vår skogsbacke men blev så uppspelt att jag fick svårt att koncentrera mig. Virrpanna, läste jag i mattes blick. Middagen sprang jag visst förbi...
Samantha tittade in på jobbet i förra veckan, efter sin tjänstledighet, hon jobbade ett par dagar men gick sen på semester direkt. Dante var det länge sedan jag såg - han har också semester tror jag. Han får vara med på bild idag. Nu är det jag och Ådi som håller ställningarna. Min plats är runt hans hals. Fast han blev lite sur en liten stund idag. Kanske tyckte han det blev för många osjyssta grepp, coach Eragon är ju ledig.
Jag har släpat hem en stock :)

Inga kommentarer: