fredag 25 april 2008

Tassmassage


Började dagen med besök på bilbesiktningen. Kände mig ganska lugn och fin. Var ju på bilverkstad förra veckan så jag fattar ju grejen nu- hoppa ur bilen, främmande man hoppar in i bilen (min bil!), sniffa på konstiga lukter och höra på en massa slammer, klart! Hopp in!
Hem igen.
Matte vill inget, bara jobba vid datorn och sen sova och nysa. Tråkigt.
Hon tog iallafall med mig till skogen en nån timme. Guuuud va skönt.
Tills det stack till i bakbenet. Jag snodde runt och för att kolla va det var. Kanske bara en taggbuske. Matte babbla på om ormar och guuuuud vilken tur att vi köpte cortison, ifall. När vi kom hem gick hon o glodde på mig hela tiden. Det var lite läskigt faktiskt. Hon var konstig. Hon undersökte mina baktassar grundligt och glodde igen. Det var skönt med lite tassmassage. Men det är matte som är klen, inte jag!
Sen fick jag duscha! Det är ganska mysigt har jag kommit på. Jag hade ju flera veckors ingrodd lera och så lingonvecka. Det var härligt och sen ut i solen!

Inga kommentarer: