torsdag 24 april 2008

Vicken jädra smäll!


Återfått aptiten om någon undrar. Matte däremot känner sig klen och klagar. Jag är inte så intresserad av om hon känner sig klen eller inte. Hon får väl rycka upp sig. Jag är mer intresserad av mig. Jag är också ganska intresserad av kottar och paddor.
Andra som är intresserade av mig kan få veta att jag vid invägning på veterinärens våg gjorde 22 kg samt att jag genomlider min första löpperiod. Lider och lider... jag är iallafall inte riktigt mig själv...
Skrämde upp grabbarna på jobbet igår. Idag med. När jag kommer blir det liv i luckan vill jag lova. Alltså dom ligger typ och sover om jag inte är där. Slappt! Som arbetsledare måste jag nog säga ifrån lite. Så att dom gör det dom ska. Jag har hört matte prata om lydnadskurs. Det blir nog jättebra. Så dom skärper till sig, grabbarna. För övrigt passade jag på att röja lite frigolitskräp på kontoret när vår mattar och hussar var på möte. Det blev riktigt prydligt när Tomas hade dammsugit. Så där ja!
Hemma tränade vi på hoppa-genom-ringen numret. Dante har bett om bilder från träningen men jag vet inte, det är ju lite pinsamt. Vi får se.
Sen ville matte ha hjälp med att smälla lite ballonger som hon lagt skinka och sånt i. Det gjorde jag gärna. Matte blåste större o större ballonger som hon behövde hjälp med att smälla.Vicken jädra smäll! Hundgodis och smörgåspålägg spreds över trädgården!

Inga kommentarer: